četvrtak, 11. ožujka 2010.

Prijedlozi za uspjesnu internet stranicu

Možda niste "uhvatili" u jednom od prethodnih postova, ali ja se u slobodno vrijeme bavim izradom i optimizacijom web stranica, to jest više se bavim optimizacijom, kolega rješava izradu. Uglavnom, da podijelim i s vama malo svojeg znanja i mudrosti. Ukoliko vas zanima, uživajte, a ako ne, onda se vidimo drugi put!

Prijedlozi za izradu uspjesne internet stranice

Analiziranje tržišta i keyword analiza

Npr., ako prodajete nakit, pametno je učiniti da cijela web stranica govori samo o nakitu. Isto vrijedi i za izbor ključne riječi, na primjer "izrađivanje nakita" ukoliko se dotični dio stranice bavi s više različitih tehnika izrađivanja nakita.

Glavni naslovi, to jest H1, obavezno bi trebali sadržavati ključne pojmove jer ih search engine-i gledaju više nego ostali tekstualni sadržaj. Također, isto vrijedi i za druge naslove, tj. H2. Osim H1 i H2, valjalo bi prema istraženim pojmovima načiniti i META oznake za svaki pojedini dio stranice (keywords, description, title i ostalo). Ovaj dio posla je puno bitniji od H1, H2 i drugih naslova pošto trazilice ove detalje objavljuju u pretragama.

Što se tiče pozadine i prikaza teksta ne valja previše iskomplicirati. Najbolje je držati stvari u osnovi i postaviti crna slova na jednostavnu bijelu pozadinu. Zadnje što vam treba jest da nametljiva pozadina odvuče čitatelja od onoga što želite prezentirati.

Raspored elemenata i navigacija

Elementi moraju biti isto raspoređeni bez obzira. Svaki pojedini dio stranice (Page ili statička stranica, kako god vam odgovara) mora imati isti raspored različitih elemenata, jer bi se naš potencijalni klijent mogao potpuno zbuniti, uhvatiti za glavu i jednostavno napustiti stranicu (ionako web nudi mnoštvo konkurenata, je li tako?), to je najosnovnije. Uz raspored elemenata, svaki korisnik mora se jednostavno snaći i među navigacijom, to jest navigacijskim linkovima koji ga usmjeravaju po stranici, a to pogotovo vrijedi ako je stranica velika i linkova ima mnogo. Moje mišljenje je da navigacija mora biti smještena odmah na vrhu ili na lijevoj strani, a sve mi je drugo jednostavno bez veze. Osim samog razmještaja, važno je i da svaki pojedinac, pa makar i onaj kompjuterski potpuno neobrazovan, bude u stanju putem navigacije pristupiti svakom Page-u stranice uz samo 4 klika, pa i 3 ako postoji mogućnost da se cijela stranica tako uredi. Nemojte da vaša stranica postane kao Wikipedia u kojoj će svi uvijek vidjeti nesto interesantno i klikati do zauvijek. Jednostavno i učinkovito prikažite što imate! Sadržaj, naravno, mora biti napisan kako treba, a linkovi ne smiju biti "u prazno".

Došao je trenutak da sredimo i najvažnije dijelove stranice!

Dakako, nije teško zaključiti da je najvažnije prvo gotovo do čistog savršenstva urediti Page koji nudi proizvod ili uslugu, jer ipak su to oni osnovni dijelovi koji vam mogu donesti zaradu, ali ima i drugih važnih statičkih stranica. Imamo tako i Page O NAMA, u kojem ne valja štediti na riječima, već što detaljnije reći sve važno o tvrtki, proizvodima i uslugama, a treba svakako napraviti i Sitemap (Mapa stranice) koji snalaženje unutar stranice olakšava podjednako korisnicima i tražilicama. Imate li još vremena za malo muke i želje da se još potrudite oko vaše nove web stranice? Ako imate, tada razmislite o nekim Web 2.0 komponentama kao što su forumi, blogovi, razni članci i slično.

Stranica je završena i spremna za zaraditi velikih para! Normalno, sve je to uvjetno. Web stranica nije nikada gotova, uvijek ima posla. Svakodnevno treba pratiti nove trendove i gledati što bi se još moglo promjeniti i poboljšati.

http://znanjezaweb.wikispaces.com/Znanje+za+stvaranje+stranice
http://tehnodnevnik.blogspot.com/2010/03/poslovanje-je-nezamislivo-bez-web.html
http://webmajstor.wordpress.com/2010/03/29/smatrate-li-da-vam-treba-web-stranica/

Nema komentara:

Objavi komentar