utorak, 9. ožujka 2010.

Bedast dan

Jučer sam popio 2-3 pive, ali zaista samo 2-3 hehe, a danas se ujutro nisam mogao dignut koliko me glava rasturala. Ne znam od čega je to... Od alkohola sigurno nije jer doma sam došao mrtav-trijezan, ali pale su mi na pamet cigare. Uglavnom, ne znam. Tako sam se ja danas u 13:15 ustao iz kreveta samo da bi u trenirci nastavio kunjat na kauču, i tako sve do poslije 5 popodne. Nakon toga bio sam dobar samo za jest i gledat TV. Uglavnom tek oko 9 na večer bio sam sposoban išta korisno raditi, pa sam sjeo za komp i krenuo na posao. Tako sam napravio pripremu za neke prijave po bookmark servisima i započeo obradu jednog teksta, a sve to uz Ligu prvaka na TV... Neprocjenjivo! Evo sada je 86. minuta i čini se da će mi Bayern proć dalje! To je to! Samo da mi se sad ovo što pišem prije zadnjeg zvižduka ne obije o glavu. Ajmo Bayern!

Nema komentara:

Objavi komentar