nedjelja, 14. ožujka 2010.

Što nam znači internet?

Pa, ovo je jedno zanimljivo pitanje. Meni web prvenstveno znači dobru zaradu. Oni koji su do sada već čitali moj blog znaju da se bavim izradom web stranica i optimizacijom za tražilice, pa im je jasno o čemu govorim. Ipak, s druge strane, internet nije samo posao, pa čak ni meni. To je prije svega jedan jako koristan multifunkcionalni alat, nešto kao švicarski nožić 21. stoljeća :) Tu imamo video snimke na raznim servisima (YouTube je najpopularniji, naravno), druženje s prijateljima i poznanicima na društvenim mrežama (Fejs i Twitter), bezbroj specijaliziranih i općenitih web portala (npr. http://www.kigo.hr/), razne kladioničarske savjete i bezbroj drugih gluposti, što korisnih, što beskorisnih.
Ipak, web programiranje, izrada stranica, optimizacija, web dizajn i internet marketing uvijek ostaju moje najveće ljubavi na internetu. Nemojte krivo shvatiti, nisam zaljubljen u svoj posao, dapače ponekad mi je zaista pun k.... raznih servisa, blogova i tekstova, pa tako i ovoga, ali ipak se osjećam najsretnije kada nešto radim na netu. Fejs, Livescores i ostale pizdarije rade odvojeno u prvih par tabova, a ja šljakam na preostalim.
Nema boljeg načina za spojiti ugodno s korisnim! U tim trenucima uistinu se osjećam kao ovaj lik na slici, kao da mi je cijeli svijet na dlanu!

Nema komentara:

Objavi komentar