nedjelja, 7. ožujka 2010.

Igram poker!

Eto, najbolja zabava za nedjeljno popodne je definitivno poker, i to Texas Hold'em NoLimit! Naravno ne igram ga na Facebook-u, već na Poker Stars. Inače, pokerom se malo rekreativno, a malo ozbiljno bavim već nekoliko godina. Sve je krenulo na Fejsu i onom šugavom pokeru, ali pravu igru za novce krenuo sam s ekipom uživo i malo-pomalo završio na webu. Nije da sam neki profesionalac, ali do sada sam izvrtio dosta novaca. Ono što je najgore jest kad me uhvati moja kockarska narav. Inače sam dosta proračunat pokeraš koji se drži one da uspjeh leži u malim redovitim dobicima, a ne u velikim potovima, ali nažalost nakon 12-13 sati igranja sva matematika pada u vodu i javlja se onaj kockar kakav i jesam inače u životu. Znao sam izvrtiti i po par tisuća kuna u jednom danu na raznim aparatima i kada sam otkrio poker pomislio sam da je to napokon ono što će me dignuti, prvenstveno je rima mnogo logike i matematike. Uživo još to i funkcionira, pa mogu reći da sam "dignuo" dosta para, i na cash stolovima i turnirima, ali na netu sam se opekao par puta. I tako ja sada svoje nedjeljno poslijepodne provodim uz turnir od 0,25$ i uživam u kvalitetnoj zajebanciji :) hahahaha.

Nema komentara:

Objavi komentar