nedjelja, 7. ožujka 2010.

Gledanje Oscara...

Tko je toliko lud/blesav da gleda Oscare u ove rane sate? Ja. Vjerojatno sada pretpostavljate da sam nezaposleni zgubidan koji se ujutro ne mora dignuti na posao pa eto gubi vrijeme. Djelomično točno. Ja radim upravo sada istovremeno gledajući Oscare, hehe. Kako to? Jedna od prednosti kada radite na internetu jest da si sami formirate radno vrijeme. Tako Vaš Roko danas udara noćnu smijenu i uživa u filmu.
Trenutačno sam na pauzi i odlučio sam prokomentirati trenutačnu situaciju. Jedna stvar mi jako odgovara - Hurt Locker (Narednik James) ubija Avatara. Da se razumijemo, Avatar je strava, barem za gledanje u kinu u 3D tehnici, ali gledajući s neke sadržajne strane radi se o pizdariji. Da se malo slikovitije izrazim - Pocahontas u Svemiru ili Kauboji i Indijanci u Svemiru, kako god Vam odgovara. S druge strane, Hurt Locker je anti-ratno remek dijelo i toplo preporučam svima da ga pogledaju. Trenutačno je Locker dobio za scenariju i 2 komada za zvuk, a Avatar za scenografiju. Dakle 3:1! Što se ostatka tiče, čini mi se da i nema previše nekih jakih filmova. Dapače, mogu čak reći kako su nabrojani europski filmovi čak i nadmašili Hollywood. Uglavnom, upravo je prošlo 04:30 i ja se vraćam poslu i Oscarima.

Nema komentara:

Objavi komentar